Trattoria San Marco (Decebal)

Vizualizari 3.080 Vizualizari

Serviciu

Galerie Foto

Autoportret

Trattoria SanMarco isi propune sa isi poarte oaspetii intr-o scurta calatorie prin Italia. Bunatatile trattoriei, preparate dupa retete traditionale de bucatari italieni, precum si atmosfera calduroasa a localului ofera o experienta cat se poate de placuta, in adevaratul spirit italian.

Situata in centrul Bucurestiului, pe bulevardul Decebal, nr 12, la Piata Alba Iulia, Trattoria SanMarco este destinatia perfecta pentru o masa italiana. Fie ca este vorba despre o intalnire cu prietenii, o cina romantica sau un pranz alaturi de partenerii de afaceri, localul select, muzica italiana in surdina si servirea excelenta se preteaza oricarei ocazii.

Meniul este o excursie gastronomica prin Italia. Incepand de la aperitivele specifice, bruschete cu somon, salamuri italienesti, masline mediteraneene, paste de casa, proaspat preparate, la supe de fructe de mare – specialitatea casei – si cele mai bune preparate din carne de vita, porc, curcan, peste sau fructe de mare, asortate cu salate proaspete, exista cate un produs pentru toate gusturile. Toate mancarurile sunt preparate cu ingrediente de cea mai buna calitate, de catre bucatari italieni si dupa retete traditionale autentice.

Bunatatile servite pot fi stropite cu un aromat vin de Corvo si desavarsite cu prajituri făcute in casa ca panacotta cu fructe de padure sau un tiramisu in cel mai pur stil italian. Trattoria SanMarco este un loc perfect pentru orice fel de evenimente, fie ca este vorba de o aniversare, o cina romantica, o intalnire de afaceri sau chiar o petrecere corporate. Sala principala, terasa stradala sau saloanele private ale trattoriei pot servi tuturor scopurilor, iar atmosfera placuta si stilul traditional italian sunt garantate.

Pe scurt62690

Cele doua restaurante cu acelasi nume, Trattoria San Marco din Pache Protopopescu si Trattoria San Marco din Decebal au fost facute si deschise cam in acelasi timp, din cate am inteles, in prima parte a lui 2013. Amandoua sunt bine facute, au un concept unitar, amenajate intr-un stil european traditional, clasic, cu mult lemn, culori calde, feronerie, flori naturale.

San Marco din bulevardul Decebal ocupa o bucata de parter si de mezanin a unui bloc mare, facut in ultimii ani ai comunismului. Are si o terasa pe trotuar.

Meniul de la Trattoria San Marco din Decebal e identic cu cel al San Marco-ului din Protopopescu, adica e imens, dupa moda bucuresteana. Bucatarie italiana, evident. Mancarea e bunicica, insa nimic deosebit.

Preturile sunt asa si asa, clienti deloc. Serviciul a fost bun, mai putin ultima parte, cand nu au considerat ca nu e cazul sa-mi mai aduca un rest de 18 lei.

Trattoria San Marco din Decebal e unul dintre multele restaurante cu specific italian din Bucuresti si nu prea vad cu ce reuesete sa iasa in evidenta fata de celelalte. Asa ca imi e greu sa cred ca va fi prea des plin, pe cele doua niveluri (etaje) ale sale. (GB – decembrie 2013)

Localizare Trattoria San Marco (Decebal)

Bv. Decebal 12, BUCURESTI,

Restaurante evaluate Localuri evaluate    Restaurante neevaluate  Localuri neevaluate    Restaurante inchise  Localuri inchise

Tu ce parere ai?

Mâncare deosebita si servire impecabila!

Beau vin la pahar foarte des in acest restaurant si nimeni nu a pretins ca este vin la sticla.Este un vin de Recas cu nimic mai prejos decât cel îmbuteliat.La multe restaurante mult mai costisitoare am băut același vin.Cat despre paste,chiar sunt făcute in casa(tagliatelle si ravioli).Poate ai mâncat penne sau alte paste.Nici astea nu sunt de proasta calitate.
Eu chiar recomand acest restaurant!

Suntem clienți fideli ai restaurantului(eu si prietenii mei) si nu ni s-a întâmplat niciodată sa fim prost serviți sau sa fie ceva in neregula cu mâncarea .Ultima data am mâncat chiftele de brânza după o reteta italiana(recomand!!) si biban la cuptor cu legume ,iar prietenii mei au mâncat un muschi de vita foarte bun si paste făcute in casa.serviciul a fost ireproșabil si mâncarea deosebit de buna ,deși era destula lume in restaurant.Cat despre atmosfera ,pot spune ca este deosebita :muzica foarte buna in surdina ,o atmosfera relaxata si relaxanta.
Cu ce cred ca ies in evidentă este raportul preț/calitate.Ofera servicii mult mai bune decât la majoritatea restaurantelor la care am fost de același nivel la prețuri ok!
Un plus pentru locatie .Desi este la parterul unui bloc comunist,au reușit sa creeze o atmosfera de excepție.Parca intri in alta lume.Totul este ales cu mult bun gust .Sunt doar lucruri autentice ,lemn ,alama si flori naturale.Pe pereti sunt fotografii vechi si gravuri si de multe ori am surprins clienți care stau minute in sir sa admire fotografiile vechi cu orașe din Italia și Franța.Probabil proprietarii au scotocit anticariatele.
Au si doua saloane foarte frumoase unde mi-am sărbătorit ziua cu doua saptamâni in urma.Ireprosabil!!

Stai linistita domnisoara Mara. Paste facute in casa? Tu glumesti nu? Se foloseste cea mai slaba marfa, calitativ, cantitativ, se fura mult la gramaj, si ei stiu asta, vinul care se vinde la pahar, si chipurile se desface din sticla, ei bine afla ca sticla care a fost odata plina, dupa ce este consumata este umpluta cu cel mai ieftin vin varsat. De evitat locul. Mergeti si convingeti-va singuri, dupa care postati aici.

Sincer nu stiu cine ar fi stat sa scrie atat..ma gândesc doar ca sunteti cei de la restaurant sincer :) restaurantul este praf si bine ca este inchis acum

Am fost sa servesc masa aici impreuna cu niste prieteni. Totul simplu, incepand de la mancare si servire. Mancarea a fost rezonabila, unele sau mancat altele au ramas in farfurie. Servirea a fost lenta si lipsita de chef, cum sunt ospatarii pe la noi. Merita sa mergeti dar fara prea mari asteptari, cand spui restaurant italienesc trebuie sa vii cu ceva care sa sustina asta, ceva care sa te duca cu gandul la Italia. Per total cat de cat ok, sa ne facem o idee, va spun ca m-am dus intial sa mananc niste paste carbonara ca acasa in Italia, dar am fost dezamagit sa vad ca este acelasi sos greu de smantana. Macar pastele carbonara trebuiau facute ca la carte. Si un mic minus il are si servirea, care cum spuneam a fost lenta. Pe noi ne-a servit o domnisoara miniona blonduta fara prea mult chef, ne privea de parca venisem sa mancam pe degeaba, cu toate ca am facut consumatie de 180 si ceva de ron. La sfarsit aceeasi poveste, am asteptat restul si surpriza, sa facut ca ploua, sa foit sa invartit dar sa treaca pe la masa nu a mai venit. Am asteptat, cu toate ca aveam contact vizual cu domnisoara, aceasta tot isi facea de lucru. Am realizat ca este timpul sa plecam, nu se procedeaza asa, daca consider ca trebuie sa las tips il las, daca nu nu.

am intrat. am luat loc. si dupa un comportament deplorabil al chelneritei (a venit asa in raspar sa ia comanda dupa 1 minut, iar cand am plecat a avut niste remarci deplasate)si a usorului frig din restaur, am plecat..
pacat de restaurantele acestea in care servirea lasa mult, mult de dorit.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.