Politica de anulare


Utilizatorii au obligația de a respecta și onora rezervările confirmate, iar în situația în care nu ar putea onora o rezervare se obligă să notifice restaurantul cu privire la anularea rezervării, fie în cadrul aplicației, fie prin telefon direct la restaurant.
Anularea rezervărilor poate fi efectuată de utilizatori cu cel puțin 120 de minute înainte de ora rezervării, cu excepția cazului în care politica restaurantului ar impune respectarea unui alt termen.

În cazul în care o rezervare nu este onorată, aceasta apare în contul utilizatorului ca neprezentată, iar utilizatorul primește un email în care este înștiințat de acest lucru. În cazul în care utilizatorul a onorat rezervarea, însă primește acest mesaj, este rugat să ne sesizeze acest lucru la adresa salut@restograf.ro și să atașeze bonul de la restaurant, dacă îl mai are.


În cazul în care utilizatorul nu onorează un numar de 4 rezervări în cursul unui an, dreptul său de utilizare a contului de utilizator va fi blocat pentru 12 luni.