Restaurant Spazio (inchis)

Vizualizari 19.752 Vizualizari 
Comentarii 41 Comentarii 
Tip: Restaurant
Pozitionare: Medie
Bucatarie: Italiana
Dominanta: Generalist
Pret/meniu: 100-150 RON
Evaluarea Restograf
(Oct-10)
 
Total
 
Mancare
Ambianta
Serviciu
Evaluarea cititorilor
( 129 voturi )
 
Total
 
Mancare
Ambianta
Serviciu
 
Galerie Foto


Pe scurt28921

Acum e un alt restaurant acolo, Potcoava.

----------------------

Spazio a fost construit cu multi bani. E o cladire imensa pentru un restaurant, construita de la zero pentru asa ceva si pentru evenimente. Are multe sali open space si separeuri (open space), intinse pe mai multe etaje, cu un club la subsol. Desi e in Regie, nu-i intereseaza clientela studenteasca sau cei care nu fac parte din lumea lor - cum am dedus noi, de vreme ce ne-au dat cartofi reincalziti si nu au socotit ca merita efortul sa ne schumbe fata de masa murdara. Insa daca vor, sunt sigur ca stiu ce sa faca, si au si mijloacele. Au un meniu italienesc cu 100 de feluri. Probabil ca merita mers la Spazio doar daca speri sa fii considerat o persoana importanta si sa primesti mancarea si serviciile rezervate special acestei categorii. (GB - Oct. 2010)

Localizare Restaurant Spazio (inchis)

Strada Lt. Ştefan Marinescu 2, BUCURESTI,

               Restaurante evaluate Localuri evaluate    Restaurante neevaluate  Localuri neevaluate    Restaurante inchise  Localuri inchise

Tu ce parere ai?




Pe locul acestui restaurant a functionat o superba terasa. Vara de vara mergeam acolo cu prietenii, era o adevarata oaza de verdeata, pacat ca s-a desfiintat si in locul ei a aparut aceasta constructie mamut…

Reply

Mai anonymous da ti si tu numele sa stiu cu cine am onoarea, si nu mai vorbi fara sa te interesezi in prealabil am fost la inchidere sa incerc sa repar ce se mai putea repara dar din pacate……..

Reply

daca mancarea a fost proasta nu este vina patronilor care au asigurat toate utilajele necesare pt a scoate farfurii de 5 stele…ci este vina bucatarului sef sau a bucatarului de srviciu……eu am fost sef bucatar acolo in 2010 si nu cred ca sa intamplat vreodata asa ceva ….va spun eu care este prob lema cu spazio…este prea select pt aceaa zona si lumea deseori se sperie pur si simplu sa intre….

Reply
    bogdan simionescu March 26, 2013 at 10:32 pm

    claudiu faptul ca ai fost bucatar sef nu iti da dreptul sa zici asa de oricine altcineva care castiga si el o paine la spazio ma rog fost spazio si ca ai fost bucatar sef acolo a fost doar pentru o bucata scurta de timp sa nu ne c… in palarie ca sti bine ce zic da sunt bogdan acel bogdan sef bucatar la spazio de la deschidere si ce crezi chiar si la inchidere tot eu am fost acolo

    Reply

Am trecut prin zona si am observat ca Spazio nu mai exista, scria parca Potcoava pe cladire 😀

Reply

Cu parere de rau va anunt ca nu mai sunt asociat la Restaurantul Spazio, prioritatile mele se indreapta catre actitivitati umanitare si de dezvoltare a Asocietiei Nationale a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism Romania

Reply

am facut nunta acolo in luna septembrie anul asta, nu va inchipuiti cat de frumos a fost! recomand cu mare drag si altor mirese!!!! meniul a fost facut de domnul Petrisor exact pe bugetul nostru..initial am intrat pe site-ul lor si am vazut ca sunt doar cateva meniuri….dar cand am ajuns sa discut despre meniul meu..totul s-a schimbat si l-am facut exact asa cum imi doream!!

Reply

Asta nu e restaurantul pacaliciului ala de Neaga, fotbalistul cu doua picioare stangi? Am citit mai demult intr-un ziar ca si-a deschis restaurant in Grozavesti de 1,5 mil euro. Erau si niste poze cu el pe acolo. Al lui sa fie?

Reply

e foarte bun restaurantul

Reply

    Multumesc Dl Cristian pentru ca suntem pe placul dumneavoastra. Noi respectam opinia oricui, chiar si a celor care se exprima in defavoarea noastra. Asa cum, tratam egal orice client, fie consumator de limonada sau de peste. Deoarece suntem locati langa Primaria Capitaliei, exista multi oameni cu situtie financiara precara, care vin in audiente la Primarie si stau ore intregi in asteptare; de fiecare data cand stau in fata intrarii laterale a Primariei, deci implicit in fata restaurantului nostru, ii poftim in locatie si-i servim cu cafea si apa din partea casei. Precum poate fi imaginat, nu este o actiune ce are la baza profitul ci omenia; consideram ca oricine in locul nostru ar face la fel.

    Reply

    …la suflet poate :)

    Reply

bai nemultumitilor limonada se bea pe malul santului la restaurant se bea un vin bun se mananca ceva ce nu poti face acasa ca nu stii sa faci sau nu ai aparatura necesara si nici ingredientele necesare nu vii cu figuri pe matul gol bai astia cre formati coada la apaca la covrigi o dati cu nu beau domne ca sant cu masina

Reply

    Si ce nu poti face ma agramatule acasa!? Carnati plescoi, de la supermarket, prajiti in tigaie?

    PS: un restaurant bun face profit frumos din limonada.

    Reply

niste tarani domnu mihai sau cum va cheama lasatii domne pe tarani astia sa mearga la non stop sasi ia lamai ca astia sant pierde vara vin cu 3 lei sa dea in stamba

Reply

vorbiti , vorbiti dar habar nu aveti cred ca vi se trage de la atata apa plata si limonada pe stomacul gol spazio nu e pentru voi ci pentru oameni care stiu sa manance vi la restaurnt sa bei limonada si apa ha ha stai acasa si fati ha ha

Reply

mie mi-a placut…am fost sambata trecuta..am ramas cu o impresie placuta..am auzit ca este petrisor acolo si am mers sa vad cum e, ce preparate sunt. Mi-a placut foarte mult! am sa revin cu siguranta!

Reply

Cristina. Mancarea este foarte buna la Spazio si ce imi place ca nu se aspteapta mult se misca foarte repede cei din bucatrie, salatele sunt excelente si arata foarte bine.

Reply

Cristina. Mancarea este foarte buna la Spazio si ce imi place ca nu se aspteapta mult se misca foarte repede cei din bucatrie, salatele sunt excelente si arata foarte bine.

Reply

Jignitor!? Deloc, mama mea ar recunoaste fara menajamente ca face parte din generatia chinuita de regimul comunist…stat la cozi cu orele, maini lungite de la atata carat de sacose. Eu de ex fac parte din generatia copiilor crescuti cu cheia de gat, e ceva jignitor? Asta a fost situatia.
ps: mama il simpatizeaza pe Petrisor, nu inteleg de ce…

Reply

@Mihai Dumitrescu: Cu plăcere, vom mai reveni!

Reply

…Petrisor!? Bucatarul preferat de gospodinele cu mainile lungite de sacosi!? Nefericita alegere, mie unul nu mi-a placut nimic…La cati bani s-au investit in aceasta locatie, la cat de elegant arata, trebuia sa se regaseasca lejer in top 10 restaurante din Bucuresti.

Reply
    Mihai Dumitrescu July 26, 2011 at 9:33 pm

    D-lui Ovidiu: regret ca nu am reusit sa va multumim. Poate nu am stiut noi cum, sau poate preferintele dvs culinare sunt din alt registru. In acelasi timp sunt convins ca remarca dvs. referitoare la Dl Petrisor este incorecta, iar cea referitoare la doamne este deloc eleganta, in masura in care oricare din doamnele la care v-ati referit ar putea fi sau deveni intr-o zi -imaginativ fireste – mama unui cunoscut de-al dvs sau de ce nu, mama alesei dvs de suflet (daca nu exista deja). Precum stiti, “never say never” este un atribut al precautiei. Iertati-mi aceste sugestii, dar una este sa nu va placa la restaurantul nostru -si va respect acest punct de vedere- si alta este sa uitam -dvs si cu mine- ca un domn nu jigneste niciodata o doamna. Va multumesc ca ati ales sa ne spuneti gandurile dvs, chiar daca nu sunt pozitive, caci pe noi ne ajuta sa intelegem ca drumul ales nu este niciodata usor.

    Reply
Mihai Dumitrescu July 25, 2011 at 9:13 pm

……..chiar m-as bucura sa aflu parerea unui om care merge in multe restaurante si vede similitudini sau diferente de comportament si atitudine………..

Reply
Mihai Dumitrescu July 25, 2011 at 4:16 pm

Buna ziua Dl Butunoiu. Va multumesc pentru corectiile pe care le-ati facut in prezentarea pe scurt a restaurantului nostru. Marturisesc ca nu ma asteptam sa le faceti, iar acest lucru arata intentiile dvs pozitive. As indrazni sa suplimentez unele informatii, iar dvs le veti cantari singur. 1) Suntem pozitionati vis-a-vis de Regie, (aprox 200 m) dar cred ca mai apropiata geografic este cladirea Primariei Generale a Capitalei (la 10 m). Clientela din Regie intr-adevar nu este si clientela noastra, dar nu din cauza ca nu-i “dorim” pe dansii, ci mai degraba invers. Am facut un demers anul trecut special pentru studentii din Regie, in sensul ca am facut niste carduri cu meniu de pranz de 14 lei (fel 1, fel 2 si apa/cafea);cel mai ieftin meniu de pranz la localurile din Regie era 17 lei; precum probabil va imaginati, la acest pret profitul nostru era 0, insa ne-au interesat acei studenti care sunt buni la invatatura dar vin din medii sociale defavorizate. Rezultatul a fost modest (4% rata de raspuns); am facut niste chestionare, am constituit 2 echipe cu operatori de interviu, timp de 3 zile; am incercat sa le intelegem motivele pro si contra. Principalul motiv a fost ca suntem perceputi ca RESTAURANT, si nu ca pub sau fast-food; precum stiti, studentii fac alegeri de grup si mai putin individuale, iar leaderii care “aleg” unde sa mearga grupul au alte criterii, precum “in fata caminului” sau unde cunosc chelnerii, care deseori sunt colegi de-ai lor. Am considerat ca nu putem “lupta” cu aceste argumente. 2) referirea din textul dvs de prezentare legata de fata de masa murdara ma surprinde, in masura in care noi nu avem fete de masa decat la nunti/botezuri; in activitatea de zi cu zi a restaurantului, folosim place-mat-uri, care sunt fie dintr-un material din fibre lemnoase fie dintr-un compozit plastifiat; acestea se inlocuiesc pentru fiecare client si se spala nu doar zilnic, ci de mai multe ori pe zi. 3) cel mai mult m-a mirat remarca referitoare la cartofii re-icalziti; n-as dori sa creez nimanui discomfortul unor comentarii putin mai tehnice, dar cartofii nu se pot reincalzi fara a se sfarama, argumentul fiind pierderea amidonului din cartofi prin dubla fierbere, implicit pierderea “autoportantei”. Mai mult decat atat, preparam cartofii la un cuptor special, se numeste convectomat, care este un utilaj profesional de bucatarie; acesta are vapori de apa si aer, precum si temperatura si timpi controlati electronic prin presetare din fabrica. In plus, trecerea de la temperatura ambianta a cartofilor catre temperatura de fierbere/coacere/gratinare este facuta de acest utilaj prin mai multe cicluri succesive de penetrare a vaporilor de aer prin convectie, pentru a reduce placa bacteriana care se dezvolta uzual in jurul valorii de 50-60 de grade. Repet, este utilaj profesional, importat din Italia, cu o valoare de 10.000 Euro. Nu vad nici un motiv pentru care am face altfel decat o face acest cuptor. In final, dati-mi voie sa mai aduc un argument, care pentru mine tine de mandrie profesionala (sper ca nu va fi considerata o grandomanie): bucataria nostra are o suprafata de 160 de metri patrati, din informatiile mele fiind mai mare decat bucataria de la vestita Casa Vernescu; utilarea bucatariei a costat 100.000 euro, iar firma importatoare Maxigel poate confirma acest lucru. Ce om ar face aceste investitii, ca ulterior sa serveasca cartofi re-incalziti ? In incheiere, as dori sa va lansez o invitatie la restaurantul nostru, cand va permite agenda, si am sa va invit sa facem un tur in partea de “backstage” a sa, pentru a putea sa vedeti -ex propriis sensibus- ceea ce am afirmat in aceste randuri. In speranta ca aceste randuri vor fi intelese ca niste precizari si nicidecum ca o critica, cu consideratie, Mihai Dumitrescu.

Reply

    :) … uite cum au stat lucrurile (si, cu aceasta ocazie, o sa dezvalui si un mic secret):
    – remarca privitoare la studenti apartine chelnerului care ne-a spus, foarte ritos (si aici citez aproape exact, am retinut pentru ca ne-a socat pe amandoi cei care am fost atunci la masa): “Domnule, pe noi nu ne intereseaza studentii sa-i avem drept clienti!” Dupa ce ne-a trecut putin uluiala, era sa izbucnim in ras, insa ne-am abtinut in fata minei grave a chelnerului…
    – de cele mai multe ori (si aici e micul secret) noi mergem la restaurantele despre care scriem chiar cand se asteapta ei mai putin: intre pranz si cina, sambata sau duminica, atunci cand multe sunt pustii etc. Si la voi a fost la fel, cred ca era ora 16, nu mai era absolut nimeni in restaurant si, mai mult, toata lumea se pregatea de zor, cred ca urma un eveniment seara, peste putin timp: unii dadeau cu aspiratoarele (se vad cablurile si in poza), altii aranjau una-alta, asa ca sa se ocupe de noi imi inchipui ca era ultimul lucru pe care l-ar fi vrut in acel moment. Un restaurant care tine foarte mult la imaginea lui ar alege sa nu ia niste clienti daca nu e sigur ca poate face lucrurile asa cum trebuie. Cam tot ce s-a intamplat atunci la restaurantul vostru a dat senzatia de incropeala – asta a fost senzatia noastra, si inca destul de accentuata. Si cartofii aceia erau asa nu pentru ca nu ati fi avut cu ce sa-i faceti sa fie buni sau foarte buni, ci pentru ca cineva de acolo a socotit ca nu merita efortul sa puna in miscare atatea resurse pentru doi clienti amarati, vaniti si ei cand nu trebuie… Si la fel se intampla de multe ori, la alte restaurante, cand mergem si noi cand se asteapta ei cei mai putin si exact cand nu au chef de asa ceva… Daca vrei, o sa-ti spun cum as fi facut eu intr-o asemenea situatie, daca ar fi fost restaurantul meu.
    – Si, nu in ultimul rand, multumesc pentru invitatie! :)

    GB

    Reply
Mihai Dumitrescu July 22, 2011 at 8:50 pm

Buna ziua. Ma numesc Mihai Dumitrescu si sunt unul din actionarii restaurantului Spazio. As dori sa fac niste comentarii la unele din opiniile exprimate aici. D-lui Gigi Marga: va dau dreptate, mancarea IN POZA nu arata bine. A fost facuta fara a ni se cere asistenta, cu un dipozitiv -camera foto, telefon mobil- a carui rezolutie nu o cunosc, dar in mod cert fara setting-ul uzual unui demers profesionist (lumini, mis-en-place, unghiulatie etc)……precum probabil stiti, si o doamna foarte frumoasa -iertati-mi analogia- poate fi “scoasa” in fotografie in functie de intentia celui care fotografiaza, sau a stiintei/nestiintei sale………stiu in acelasi timp ca este dreptul dvs de a va place sau nu o fotografie, iar aici va spun sincer ca nici mie nu-mi place…..D-nei Mioara: v-as sugera sa facem o distinctie intre feluri de mancare si articole de meniu care includ si ape, sucuri , cafele (de mai multe feluri), beri ( de mai multe feluri), vinuri (de mai multe feluri) etc; D-lui Toni: daca atitudinea personalului nostru a fost ofensatoare, imi cer scuze in numele restaurantului si imi asum resposabilitatea acestui esec in relatia cu dvs; nu pun la indoiala ceea ce spuneti dvs, desi este prima oara cand aflu ca asa ceva s-a intamplat;cu privire la “teapa” data furnizorilor, nu stiu care este baza afirmatiilor dvs: precum probabil stiti, in orice relatie comerciala intre doua firme (atentie, nu intre o firma si clientul final), intre momentul furnizarii produselor/servicii si momentul platii exista un decalaj, care poate fi de la 3 zile la 6 luni uneori, chiar si 8 luni in companiile farmaceutice spre exemplu; mai mult, unii furnizori ofera termene mai mari de plata, pentru a-si “scoate” competitia din piata; in limbaj comercial se numeste “credit furnizor” si are corespondent in contabilitate la “datorii pe termen scurt”; in compania noastra, termenele uzuale de plata sunt intre 4 si 14 zile, cu exceptia unor vinuri de colectie care se vand rar, deci se achita rar, caci furnizorul nu este interesat in volumul de vanzare ci in prezenta vizuala a acelor vinuri in meniu; acest lucru este stabilit de la inceput cu furnizorii si au un regim de “consignatie” adica plata la vanzare. Cu aceste exceptii, principul care se aplica de catre furnizorii nostri este “azi iti aduc marfa si la urmatoarea livrare de marfa imi platesti factura de azi”; aceasta este o practica comerciala a pietei de restaurante, in 99% din cazuri. Probabil ca stiti ca in bucataria italiana nu exista “mancare de ieri”, pentru simplul motiv ca totul se pregateste pe loc: este “the heart&soul” al bucatariei mediteraneene; restaurantul nostru nu are cum sa dea “teapa” unor furnizori pentru ca nu avem stoc de marfa; stocul este pentru o zi, maxim doua cand sunt nunti sau botezuri si necesita preparamente anterioare zilei servirii….iar afirmatia cu gunoiul, n-am s-o comentez, caci este pe atat de ne-adevarata pe cat este de copilareasca…..D-lui George Butunoiu: deduc ca informatiile din “Pe scurt” au fost scrise de dvs, caci am vazut acronimul GB. Probabil ca v-au fost furnizate informatiile de catre persoane deloc bine intentionate. In dorinta de a va furniza informatiile direct de la sursa, lucrurile stau astfel: precum ati scris si dvs, sunt doi asociati egali: eu si Dl Jean Ilie. Dansul a lucrat in servicii de comisionat vamal, servicii reglementate de Ministerul Administratiei si Internelor, si este absolvent de drept. Eu am lucrat pentru 3 companii multinationale, adica Arthur Andersen, Mercedes si Coca Cola; sunt absolvent de Politehnica in Bucuresti si al Buckhinghamshire University din Londra, MBA. Precum vedeti, nici unul dintre noi nu este fotbalist. Afirmatia ca restaurantul a fost construit cu bani multi, este corecta; asa cum sunt si creditele de 400.000 euro de la banci. Intr-adevar, restaurantul a fost construit de la zero, a durat 4 ani, si este rodul unei investitii de 11 ani. Este mare, NU are camere multe ci este open-space, si cu siguranta nu are o camera cu un pat “in caz de urgente”…..cel care a furnizat aceasta supozitie poate gandi ce doreste, inclusiv ca este mult mai ieftina o garsoniera pentru un astfel de demers, ca opus al unor credite de 400.000 euro. Avem onoarea ca de la 1 iulie 2011, sa avem un contract de asociere in participatiune cu Maestrul bucatar Petrisor Tanase; dansul este cel care aduce un nou suflu restaurantului nostru. Este un profesionist si un om civilizat, asa cum ne-am propus sa fie si restaurantul nostru, si asa cum mi-am dorit sa fie si aceste randuri.Multumim D-nei Alexa si D-nei Diana, precum si D-lui DanV, pentru ca ati venit la noi si pentru ca ne-ati oferit oportunitatea de a nu va dezamagi. Cu consideratie, Mihai Dumitrescu.

Reply

    Multumesc pentru reactia echilibrata! Asta inseamna ca incepem sa ne indeplinim obiectivele…

    – Da, pozele sunt facute adesea cu un telefon mobil sau cu un mic aparat foto, cu aceeasi rezolutie. Sunt facute peste tot la fel, asa ca gradul de obiectivitate (sau de subiectivitate, cum vrei sa o iei!) ramane cam acelasi si ne simtim mai putin vinovati ca am nedreptati pe unii sau pe altii. Totusi, cei de la restaurante ne pot trimite pozele lor – si nu numai poze, ci si orice alte materiale: press releases, prezentari de orice fel etc. – noi le publicam pe toate, asa cum am spus (si am scris) de foarte multe ori. Unele restaurante au facut asta deja: Benihana, JW Steakhouse de la Marriott, Wellness Cuisine si inca vreo cateva. Daca ne trimiti fotografii pe care le consideri mai reprezentative, le publicam cu placere. Si totul e gratis, evident!
    – Am auzit informatia si comentarii cu actionarii fotbalisti de la restaurantul Spazio din mai multe locuri, asa ca nu m-am indoit pana acum! Imi pare rau ca a fost gresita, am scos-o!
    – Am modificat “camere” si am incercat o formulare ceva mai exacta si mai apropiata de realitate.
    – Camera cu pat de la etajul I cred ca am vazut-o singur, parca asa imi aduc aminte. Sigur, e normal (ca sa nu spun ca ar fi chiar de dorit) ca un restaurant focusat pe evenimente, asa cum imi inchipui ca este si Spazio, sa aiba o astfel de camera. Mi-am temperat reflexul si elanul jurnalistice si am scos remarca aluziva…

    Sper sa va mearga si mai bine cu noul bucatar. Eu va doresc succes, si sunt foarte sincer cand scriu asta!

    GB

    Reply

felicitari Petrisor! ne-am simtit excelent la Spazio…si de cand este acolo se vede diferenta! si la manacare si personalul este clar mult mai amabil! felicitari!

Reply

Am fost weekendul trecut la Spazio impreuna cu sotia si doresc sa va spun ca ne-am simtit foarte bine. Am servit cina la terasa restaurantului. Am comandat salata de mango, puiul cu 11 arome (!!) si un tiramisu. Toate au fost delicioase. De asemenea serviciile au fost la inaltime.
Felicitari Chef-ului Petrisor Tanase.
Un sfat: scapati de cainii vagabonzi de pe strada din fata restaurantului.

Reply

cred ca ati exagerat cu calificativul aici. sunt mult mai jos! cel putin atitudinea personalului … te simti in plus, ca-i deranjezi! plus ca dau teapa tuturor furnizorilor, daca au ajuns sa dea teapa si la gunoi …

Reply

Meniu cu 100 de feluri!!!? Ce nebunie…mult si prost! Oare cat la % din ingredientele folosite sunt proaspete?

Reply

    Cam asa e pe la toate restaurantele din Bucuresti. Sa vezi meniuri cu 200 de feluri, sau chiar mai mult. La Salsa Picante au 8 mese (parca) si 166 de feluri in meniu. La Thalia cred ca au 260 de feluri…

    GB

    Reply

Mancarea aia in farfurie arata urat rau, se vede ca bucatarul nu are experienta si finete. Am vazut mancare mai aratoasa la cantina cand eram student.

Reply

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.


2 × = six



Taguri: , , , , , , , , , , , , ,