Despre Red Angus Steakhouse

Ideea dezvoltării unui steakhouse în România a apărut în urmă cu mai mult de un an şi jumătate, când aflându-ne într-un steakhouse de lanţ din străinatate ne-am gândit că “steakhouse-ul” ca şi profil nu este abordat la adevărata lui semnificaţie la noi în ţară.

Deoarece proprietarul restaurantului este un om de afaceri de success, a preferat să nu se grabească să iasă pe piaţă cu un restaurant în care să servească fripturi şi altele, şi sa învetţ cultura “steakhouse-ului” American adevărat. Drept urmare aproape 2 ani de zile am umblat prin toată lumea – Spania – Germania – America – Olanda – Franţa pentru a cunoaşte diferite steakhouse-uri, pentru a identifica elemente pe care le consideram valoroase pe piaţa din România, să vedem ce forme poate cuprinde un restaurant cu acest profil.

Când lucrurile au inceput sa prindă contur, am apelat la serviciile unor profesionişti in domeniul “steakhouse”. Conceptul ca şi design al restaurantului a fost creat de o firmă de arhitectură şi design din Statele Unite. La vremea aceea nu aveam incă locaţiile definite, aşa că ne-a fost predat un proiect la nivel de concept şi specificaţii tehnice. Apoi, după ce prima locaţie – cea din centrul istoric – a fost identificată, am lucrat cu o echipa de arhitecţi şi designeri români pentru a implementa şi adapta conceptul la locaţia dată. Mobila a fost adusă din diferite părţi ale lumii.

Baza acestui concept este materia primă, carnea de vită. Pentru a ne asigura că alegem calitate superioară, am colaborat cu un Britanic experimentat în această nişă timp de 16 ani. El a creat meniul, a decis asupra furnizorilor de materie primă, a desenat bucătăria, a selectat echipamentele, şi a creat fluxurile – totul pentru ca procesul din bucătărie să opereze la eficienţa maximă. Cu el am dezvoltat şi meniul. Carnea din meniu a fost aleasă după zeci de kilograme de carne adusă din întreaga lume pentru teste. Am decis asupra celei din Statele Unite pentru segmentul high, şi Noua Zeelandă şi Europa pentru cel mediu. Modul în care aceste specii sunt crescute şi hrănite garantează frăgezimea şi suculenţa fripturilor pe care le punem la dispoziţia clientului Red Angus Steakhouse.

De asemene îi oferim şi posibilitatea de a alege gramajul în funcţie de apetitul său. Meniul il menţinem scurt, bazat pe friptura de vită, şi doar cateva produse noi, de exemplu cel mai comandat aperitiv este roasted marrow bones, şi cea mai comandată salată – Goat cheese salad. La felul principal, pe lângă fripturi avem câte un singur tip de altă carne: cotlete de miel, coaste de porc, pui Cajun, somon şi o combinaţie extraordinară, tipic americii de nord – Waterloo Surf and Turf.

Vinurile, şi mai ales cele rosii, completează experienţa unui client Red Angus Steakhouse, oferta pusă la dispoziţie este de vinuri rosii de pe 3 continente, lăsând la alegerea fiecărui client dacă doreşte o sticlă sau un pahar. În afara meniului standard, avem grijă şi de cei mici – avem un meniul special creat pentru ei cu jocuri care să îi ţină ceva timp ocupaţi la masa şi cu preparate sănătoase.

Pe lângă cunoaşterea acumulată de-a lungul timpului alocat cercetărilor, documentărilor, şi a experientei aduse înăuntru de aceşti consultanţi străini, Red Angus Steakhouse se diferenţiază prin consecvenţa calităţii şi a service-ului. Conceptul pe care ne bazăm urmareşte dezvoltarea lui Red Angus Steakhouse într-un brand şi un lanţ de restaurante, atât în Bucureşti cât şi în următoarele oraşe principale ale României.

Pentru a garanta implementarea unui concept de success am recrutat în pozitia de CEO, o persoană cu experienţa de 30 de ani în steakhouse, originar din Africa de Sud, dar care a lucrat în astfel de restaurante din întreaga lume. El este cel care se asigură că mâncarea adusă în faţa clientului trece de fiecare dată prin acelaşi proces pentru a asigura calitatea ei constantă, că personalul este instruit suficient de bine pentru a ştii ce fel de friptură să recomande fiecărui client în parte în funcţie de gustul acestuia, cel care pune bazele conceptului pentru extindere.

Personalul de la Red Angus Steakhouse a fost ales din sute de CV-uri, recrutaţi fiind cei cu background in vase de croaziere, în hoteluri internaţionale şi în restaurante din străinătate.

Ca şi locaţie – capacitatea este de 126 de locuri, putându-se organiza petreceri de până la 150 de persoane. Vis a vis este chiar Curtea Veche, luminând pe timp de seară ruinele, unde se organizează diferite târguri, etc. Locurile de la fereastră pe care se văd toate acestea sunt primele pe care le dăm de fiecare dată. Este un local liniştit şi primitor.

Majoritatea clienţilor noştri sunt străini care lucrează la companii multinaţionale în Bucureşti, bănci, turişti, ambasadori şi oameni de afaceri care au călătorit mult şi ştiu ce să aştepte de la un restaurant cu specific Steakhouse.

Pe parcurs oferim diferite promoţii extra meniu – Meniu Business Lunch, All you can eat Baby Back Pork Ribs, Oferta Săptămânii (friptură + cartof copt cu smântână + sos de piper verde la preţul fripturii), Meniu de Post, etc.

American

Visa, Mastercard, American Express

Parcare publică

Centrul Istoric / Ultracentral

Franceză 56

12:00 - 00:00

Rating și review-uri