Restaurantele ne dezvaluie: portretul clientului ideal

23 octombrie 2015 | Noutati

Restaurantele ascund multe povesti sincere, hazlii, emotionante. In restaurante si baruri se leaga prietenii, se strica prietenii, se stabilesc directii de afaceri sau se pun bazele unei noi familii. De aceea ne-am propus sa revenim cu un nou set de intrebari catre cateva restaurante din Bucuresti si sa aflam ce povesti ascund, dar si parerea lor legata de profilul clientului ideal.

Pornim o noua serie din „Restaurantele ne dezvaluie” cu marturisirile unor restaurante cu privire la portretul clientului ideal. Cum arata acesta pentru cateva restaurante bucurestene aflati mai jos.

*Daca reprezentati un restaurant din Bucuresti si vreti sa impartasiti parerea voastra despre acest subiect, va asteptam povestea la [email protected] 

Cum arata clientul ideal?

 

Sarpele Roz

sarpele roz
sursa foto

Spre surprinderea unora, nu ne dorim ”clientul cu bani ”. Apreciem clientul care stie sa comande si cunoaste regulile de baza vizavi de servicii si meniu.

Beraria H 

beraria h
sursa foto

Nu avem un client ideal, deoarece buna dispozitie, distactia si veselia merg mereu mana in mana in locatia noastra. Asadar, nu conteaza daca ai o zi mai proasta sau esti stresat la munca pentru ca in momentul in care pasesti in Beraria H, te transformi intr-o alta persoana, intr-una vesela si vioaie, emanand astfel energia de care avem nevoie pentru a contura orasul cu chef de viata!

Peter’s Kitchen

peter kitchen
sursa foto

Ne dorim ca Peter’s Kitchen Bistro sa trezeasca in clientii nostrii un sentiment de respect pentru munca noastra. Nu exista un prototip anume al clientului ideal, toti oamenii care sunt deschisi la nou sunt clientii nostrii, care stiu sa ne respecte chiar daca purtam uniforme de chelneri – ospatari sau de bucatari. Clientii, de multe ori, atunci cand doresc sa cunoasca „sefii” sau un manager ceva… sunt pur si simplu dezamagiti atunci cand le spunem ca deja stau de vorba cu conducerea… privirea se schimba.. apoi subit suntem tratati altfel. Ne referim aici doar la clientii romani care ne calca pragul, strainii sunt plini de recunostinta si admiratie cand ne aud povestea. De ce munca nu este apreciata?? De ce sefii nu au voie sa munceasca in conceptia romanilor, iar imaginea managerului sau a sefului este cea ca seful trebuie sa fie imbracat la 4 ace, sa stea la un birou si sa dea ordine. Munca noastra trebuie apreciata iar aceia sunt clientii nostri ideali 🙂

Tapo 

tapo
sursa foto

Clientul ideal, atat in viziunea TAPO, cat si in viziunea oricarui restaurant, este acel client ce ne paseste pragul hotarat a se simti confortabil, orientat spre a maximiza experienta TAPO, fara a pune accent pe micile probleme ce ar putea aparea, existente in orice local cu trafic, si pe care staff-ul nostru se straduieste a le evita sau a le gestiona cu prudenta.

Four Seasons 

four seasons
sursa foto

Clientul ideal este in primul rand gurmand. De preferat suna inainte pentru rezervare si cand intra, asteapta sa fie condus la masa. Asculta ospatarul, il trateaza cald si cu respect si ii accepta sugestiile. Stie sa manance, ii place sa bea si vin alaturi de mancare. Se respecta pe sine, alege cele mai bune preparate si transmite cat mai clar ce isi doreste si nu se grabeste. Intelege ca mancarea libaneza se imparte cu comesenii iar preparatele calde vin imediat dupa cele reci si se combina fericit. Sigur ca ne dorim sa comande cat mai mult, dar pentru noi e important sa comande atat cat il face sa se simta bine. Daca are o nemultumire, preferam sa o anunte in timp util, pentru a ne da posibilitatea sa remediem situatia, sa inteleaga ca de cateva ori in istoria unui restaurant pot exista greseli neintentionate.

Modelier 

modelier
sursa foto

Clientul ideal pentru noi isi lasa grijile in fata portii si uita sa si le mai ia cand pleaca de la noi. Vine cu mintea deschisa, gata sa se simta bina si lasa atmosfera sa il faca sa uite de job, rate la banca, amenzi la politie si alte probleme. Clientul ideal e gurmand si intelege ca burgerul nu e McDonald’s nasol, e un preparat bun, satios si, daca e pregatit ca la carte, departe de ideea nefasta de fast food. Clientul ideal are rabdare, vine sa se simta bine, nu se lasa incurcat de mici intarzieri, bea ceva cu prietenii si pleaca mai fericit si mai satisfacut culinar spre casa.

Kanpai

kanpai
sursa foto

Dornic de experiente culinare noi, smart casual style din toate punctele de vedere, cu bun simt si mai ales cu rabdare uneori! Avem la intrare de altfel un perete pe care am scris: „We are cooking, we are not …quicking”.

J’ai Bistrot

jai
sursa foto

 Ca precizare, clientii nostri ne plac si ii consideram aproape de ideal. 🙂
Dar totusi:

Clientul ideeal asculta raspunsurile ospatarului sau a barmanului la intrebarile adresate, cel mai des intalnit exemplu:

-Ce bere aveti?
– X,Y,Z.
– Prefect. Vreau berea Q.

Daca vede ca esti la masa de langa si discuti cu clientii, sa aiba rabdare sa termini cu ei ca dupa mergem si la el, nu sa intrerupa preluarea comenzii de la alta masa sau sa zica incontinuu „- nu va suparati; da’ nu va suparati!” in timp ce servesti la alta masa.

Are simtul umorului, e sociabil si amator de muzica buna, spontan si evident fidel localului.

Red Angus Steakhouse 

red angus
sursa foto

Clientul ideal pentru noi are gusturi rafinate si stie sa aprecieze un steak de calitate. Revine in restaurantul nostru cu drag, de fiecare data cand vrea sa se relaxeze intr-o ambianta placuta.

 

Descopera si alte dezvaluiri ale restaurantelor: 

Cea mai mare comanda primita/ cel mai mare bacsis primit

Cele mai ciudate obiecte uitate de clienti in restaurant